خانومایی که عکس بارداری گرفتید چندتا عکس انتخاب کردید ؟ چه سایزی؟

۸ پاسخ

٩تاًمعمولا ١٦.٢١ ميدن مگر اينكه خودت سايز ديگه بخواي

من 5 تا 20 در 30 گرفتم برای داخل آلبومم

من ۲ تا روش شاسی زدم۲۰ در ۳۰
دوتا هم چاپ ۱۶ در ۲۱

شهر ما شاتی ۳۰۰
دیگه چاپشم هر اندازه بخوای گفت هزینه جدا
۳ تا به بالا هم میگیره

جایی که من رفتم باید حداقل ۳ تا انتخاب میکردم
کلا چاپ باهاش بود سایز ۲۰ در ۳۰ و فایلشون هم داد
من ۹ تا عکس انتخاب کردم شد ۸ تومن

من ۳ تا سایز بزرگتر

من ۹تا ۱۳در ۱۸ آلبومی و یدونه ۲۰در ۲۰شاسی گرفتم جمعا ۱۰تا

آتلیه انگار ی حدی میذاره
کمتر از ۶ تا نمیشه
اینجا عکس بدون چاپ فقط ادیت کنه ۹۵۰😁

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی 🩷 مامان توت فرنگی 🩷 ۱ ماهگی
مامان دلین 😍 مامان دلین 😍 ۵ ماهگی