سر بارداری اولم رفتم، ولی الان بخاطر شرایط تهران امدم شمالم و هنوز نرفتم😔😔
من برای ۳۳هفته نوبت گرفتم خدا بخواد دوهفته دیگه میشه
اره من ۳۳هفته رفتم گرفتم
نه😑😑😑😑😑😑😑😑😑
من گفتم ۳۷ هفته برم چون خیلی شکمم کوچیک بود گفتم تا ۳۹ هفته وقت دارم یهو توی ۳۷ هفته کیسه ام ترکید🤣🤣
اره😍ولی هنوز ندادن
دلم مخاد برمشوهرمنمیاد کارش جوریه ک نمیتونه بیاد توخونه میخواییم ی چندتایی بگیریم کامروز فردا میکنمنمیدونم کی بگیرم آخه باید یجور باشه کتا ساعت ۱۱ تمومبشه
من رفتم آتلیه برا قبلی الان دلم میخاد بسوزونم عکسا رو انقدر زشت شده بودم 😂
منم برا شنبه نوبت گرفتم
من برا یکشنبه نوبت گرفتم برم عکاسی 😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.