عکس بارداری گرفتید؟

۱۰ پاسخ

سر بارداری اولم رفتم، ولی الان بخاطر شرایط تهران امدم شمالم و هنوز نرفتم😔😔

من برای ۳۳هفته نوبت گرفتم خدا بخواد دوهفته دیگه میشه

اره من ۳۳هفته رفتم گرفتم

نه😑😑😑😑😑😑😑😑😑

من گفتم ۳۷ هفته برم چون خیلی شکمم کوچیک بود گفتم تا ۳۹ هفته وقت دارم یهو توی ۳۷ هفته کیسه ام ترکید🤣🤣

اره😍ولی هنوز ندادن

دلم مخاد برم‌شوهرم‌نمیاد کارش جوریه ک نمیتونه بیاد توخونه میخواییم ی چندتایی بگیریم ک‌امروز فردا میکنم‌نمیدونم کی بگیرم آخه باید یجور باشه ک‌تا ساعت ۱۱ تموم‌بشه

من رفتم آتلیه برا قبلی الان دلم میخاد بسوزونم عکسا رو انقدر زشت شده بودم 😂

منم برا شنبه نوبت گرفتم

من برا یکشنبه نوبت گرفتم برم عکاسی 😍

سوال های مرتبط

مامان دلین 😍 مامان دلین 😍 ۵ ماهگی
مامان محمد ماهان🐣💙 مامان محمد ماهان🐣💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان پریزاد مامان پریزاد هفته چهلم بارداری
مامان نی نی🩵🩵🩵 مامان نی نی🩵🩵🩵 هفته سی‌وچهارم بارداری