۱۰ پاسخ

زودددد بگیر
من نوبت داشتم برای پنجشنبه
سه شنبه اس زایمان کردم
دو روز قبلش
35 هفته بودم

یساعت دیگه میرم‌بگیرم😃

منم نرفتم 😐

یک ماه دیگه می‌خوام برم اگر خدا بخواد

زیاده یکی دوتا نیست

.

تصویر

و

تصویر

من قصد دارم خدا داند کی برم😂
ب نظرم زودتر برو وگرنه آدم سرد میشه نسبت ب عکس

من نگرفتم

فعلا نرفتم 🥲

سوال های مرتبط