من که فقط یه پک جغجغه خریدماز این ۶ تاییا مدل مختلفم داره قشنگ
چون واقعا جا گرفتنه الکیه بعدا هم هدیه زیاد میاد هم به سلیقه خودش میتونی بگیری
من هیچی نگرفتم بعدا خودش هرچی دلش خاست میگیرم براش بازی کنه
فقط دوتا جغجغه گرفتم
من جغجغه خریدم با یه بسته توپ پنجاه تایی خودمم دوتا عروسک از قبل داشتم به نظرم بچه ها اسباب بازی هاشون رو خودشون باید انتخاب کنن
من نمیخواستم بگیرم ولی دیگه شوهرم گفت برای ویترین چند تا دونه میگیرم ، گفتم باشه فقط کم باشه دیگه اینا رو گرفت ، چون هم کادو خیلی میارن برای بچه بعدا هم خود آدم ذوق داره برای بچه میگیره هم بزرگتر بشه خودش رو میبریم میخره اگر زیاد بگیری اولش همش اتاقش پر میشه و براش هم تکراری میشه و بازی نمیکنه
من جغجغه و سه تا عروسک بزرگ گرفتم عروسک ریز همه رو خودم داشتم نونو شستم گذاشتم براشون بعدا بزرگ شدن تو بازار میبینن یچی خوششون اومد میخرم
من اینارو گرفتم
میخواستم کمبگیرم ولی هرچی مبدیدم دلم تاب نمیاورد نخرم
کم گرفتم
من تو تاپیکم هس
اسباب بازی خریدن برای سیسمونی اشتباهه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.