شما لباس چقدر گرفتید برای سیسمونی؟

۸ پاسخ

صفر۱دست،۳دست سایز۱ ،۲دست هم سایز۲

من تا یه سال گرفتم.
ولی از همه بیشتر 0 و 1 چون کادو هم آوردن نصفش نو میمونه فک کنم

صفر نگرفتم سه دست یک گرفتم دو تا ۳ و ۲

من تا سه ماهگیش خریدم ده دست

قروقاطی
هرچی دستم رسید برداشتم
چندتا ست هایی ک برداشم پیرهنش سایز بکه شلوارش سایز دو🫣🤣

من تا تهایت ۵ماهگی خریدم
نمیدونم بعدا درشته ریزه چجوره الکی نخریدم ک بمونه رو دستم هر فصل جدید براش میخرم

کلا چند دست گرفتیم
من مادرم حدود ۱۰۰ دست لباس گرفته از به دنیا اومدنش یا ۶ اینا سالگیش

فقط تا سایز 3
صفر دو دست میگیرم
یک و دو و سه بیشتر گرفتم

سوال های مرتبط

مامان شاه پسر مامان شاه پسر ۷ ماهگی