۹ پاسخ

اگه جنگ تموم بشه و به ما فرصت بدن حتما عکس میگیریم 😂 😂

این تکیه تو نه رفتم

تصویر

توانم در حد خونه بود🥺🤣

تصویر

من انشا الله آخرای فروردین میرم یا اردیبهشت بزار شکمم قشنگ بزرگ شه

من7ماهگی عکس گرفتم میدونستم تو هفته های آخر حتی تکونم نمیتونم بخورم🤭😂

تصویر

تا هفته ۳۴ میشه گرفت

اردیبهشت ببینیم جنگ می‌زاره 🤣

میگن بهترین تایمش هفته ی سی هست که برای ما اینگونه شد😕

توی هشت ماهگی بگیر که شکمت بزرگ باشه

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان نینی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری