اگه جنگ تموم بشه و به ما فرصت بدن حتما عکس میگیریم 😂 😂
این تکیه تو نه رفتم
توانم در حد خونه بود🥺🤣
من انشا الله آخرای فروردین میرم یا اردیبهشت بزار شکمم قشنگ بزرگ شه
من7ماهگی عکس گرفتم میدونستم تو هفته های آخر حتی تکونم نمیتونم بخورم🤭😂
تا هفته ۳۴ میشه گرفت
اردیبهشت ببینیم جنگ میزاره 🤣
میگن بهترین تایمش هفته ی سی هست که برای ما اینگونه شد😕
توی هشت ماهگی بگیر که شکمت بزرگ باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.