من هفته پیش گرفتم به نظرم یادگاری خوبیه
آره من گرفتم نه میلیون واسم دراومد
نهه من دوس ندارم حتی الانم از خودم اصلا عکس نمیگیرم😐
نه من اصلا خوشم نمیاد از عکس بارداری😕
به من ۱۵ام نوبت داده میترسم تا اون موقع زایمان کنم
نه با اینکه دوبار باردار شدم هیچ کدوم نگرفتم
مننگرفتم خیلی دلم میخواست بگیرم اما نشد🥲بنظرم حتما بگیر
والا قبلش جنگ بود بعدشم انقدر سنگین شدم اصلا حوصله عکاسی ندارم بیخیال شدم 😂
من نتونستم به خاطر شرایطم
من گرفتم
بله رفتم خیلی حس قشنگی داره حتما حتما بگیر انقدر دوسشون دارم
من امروز و فردا کردم آخرم زاییدم
سه شنبه خدا بخواد میرم بگیرم اگه نزام قبلش😂
من نه نگرفتم نه سر دخترم نه سر این پسرم بنظرم الکیه ولی بعد از زایمان از کوچولو بودنش چهارتایی تو فکرشم بگیریم
منم گرفتم
من گرفتم عزیزم
نه عزیزم.سر هیچکدوم از بچه هام
من انقدر امروز فردا میکنم اخرش میزاک
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.