سلام خانمای زابل
شما آتلیه رفتید عکس بارداری گرفتید؟

تصویر
۱۲ پاسخ

آتلیه نرفتم
توی حیاط خونه ی مادرمنا عکس گرفتم

نه...

آره عزیزم رفتم چه حسی بهتر از پدرومادرشدن چرا از اون روزهایی که هدیه خدا تو شکممون هست عکس قشنگ نگیریم و بعد ها بهش نشون ندیم؟من اول همین هفته که گذشت رفتیم چقدر هم خوش گذشت و چقدر خوب شد رفتیم حتما بنظر من برو عزیزم

منم نرفتم میخوام هفته دیگه تو اتاق پسرم که چیده شده عکس بندازیم چندتا خوشگل خودم ادیت بلدم انجام میدم چاپش میکنم میزارم داخل آلبومش گوشیمم دوربینش عالیه

اره عزیزم
ب نظرم قشنگه چندتا عکس ازین روزا باشه

هنوز نه ولی تا هفته دیگه حتما میرم
شکمم یهو انگار درومد

نمیرم چون هزینه الکیه

نه….نرفتک

نه فعلا منتظرم یکم شکمم گنده تر بشه تا بگیرم

نه گلم آتلیه نمیرم
ولی خودمون همینجوری عکس میگیریم

حالا چرا عکس شتر گذاشتی🤣

نه تنها چیزی ک برام مهم نبود هیچ وقت
همون عکسا عروسیمونم سالی یه بار نگاهم نمی‌کنیم با این ک کلی هزینه کردیم

سوال های مرتبط

مامان مامان مامان مامان روزهای ابتدایی تولد