عکس بارداری با همسر گرفتید یا تکی

۱۰ پاسخ

هیچکدوم

با سلام.هیچکدام😂😂

هیچکدوم

هر دو

من هر پنجشنبه میخوام برم بگیرم باز نمیشه اخر میدونم به دنیا میاد و من بارداری نمیگیرم😂🤦🏻‍♀️

هیچکدوم.سوال بعدی😂😂

با همسر و تکی جفتش

هنوز نگرفتم ولی دو تا میگیریم یدونه تکی یدونه خونوادگی سر اولی ۵ ۶ تا گرفته بودم ولی این سری دو تا کافیه

من ک از بس تو بیمارستان بودم و حالم بد بود هیچی نگرفتم تو دلم موند

هر جفتش
دوتا تکی دوتا هم دونفره

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی 🩷 مامان توت فرنگی 🩷 ۱ ماهگی
مامان دلین 😍 مامان دلین 😍 ۵ ماهگی
مامان محمد ماهان🐣💙 مامان محمد ماهان🐣💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان پریزاد مامان پریزاد هفته چهلم بارداری
مامان نی نی🩵🩵🩵 مامان نی نی🩵🩵🩵 هفته سی‌وچهارم بارداری