شما عکس بارداری رو با همسرتون رفتیو یا تکی انداختید

۱۱ پاسخ

با همسرم رفتیم ، هم تکی گرفتم هم با همسر جان

من دیروز‌خودم تنها ت خونه عکس گرفتم حال ندارم راستش

شوهرم نمیاد عکس بگیزیم😒

هم‌ تکی هم با شوهرم ، دلم نمیاد تو عکسام شوهرم نباشه ، عکاس گف دوتا هم تکی انتخاب کن 😂❤️

هر دو

با همسرجان

هیچکدوم 😁
اصلا علاقه نداشتم 😐
تو خونه چندتا عکس داریم،تکی خودم،و صبح روز زایمان دوتایی

من دقیقا همون روزی ک نوبت آتلیه گرفته بودم زایمان کردم🤣🤣🤣
هیچ عکسی ندارم. با همسرم تو بارداری

من یکی تنها یکی با همسر یکی چهار تایی با پسرم و نی‌نی یکی هم با پسرم

هم تکی انداختم هم با شوهرم

هم تکی هم با هم

سوال های مرتبط