۱۹ پاسخ

من نه ماهگی انداختم

الان دیگه وقتشه بری. کدوم اتلیه میری؟

بهترین تایم ۳۴ هفتس
من چندروز پیش گرفتم

من صبر کردم شکمم بزرگ ششه
الانم که وضعیت خرابه و یه عالمه ورم کردم دیکه ارزش نداره

من هفته ۳۶ رفتم

من فردا میرم

بهترین تایمش ۲۸ تا ۳۲ هفته اس.
بعد این تایم ورم میکنی ، حرکت و ژست گرفتن هم برات سخت میشه، من ۳۲ هفته رفتم کمرم گرفت بعدش😁

ماه هشت میخام برم من

من فردا ۳۵ هفتم کامل میشه پس فردا نوبت عکاسی دارم

۳۲تا ۳۶ هفته زنگ زدم گفتن بهترین موقعه است

من نگرفتم چون صورتم واقعا ورم داره
گذاشتم خودش ب دنیا بیاد سه تایی بریم بگیریم🥲

من ن اصلا عکس عروسی هم ندارم چه برسه ب بارداری

من ۳۱ گرفتم چون پف صورتم مهم‌تر از شکمم بود

خیلی دلم می‌خواد برم بندازم،البته چون شرایط تهران بد شده باید ببینم جایی هست اصلا انجام بده نزدیکتون

من پریروز انداختم 😂

من یه شب قبل زایمان رفتم عکاسی😂

همین الان بروووو
من نرفتم گفتم اتاقشو بچینم بعد تو اتاقش بگیرم بچم زود به دنیا اومد به اتاق چیدن نرسید 😂
البته تخت و کمدش دیر اومد بچه هم خیلی زود نیمد ۳۷ هفته بودم

آره انداختم ۳۴ هفته رفتم

بین ۳۰-۳۴ می‌رن

سوال های مرتبط

مامان 💙هیراد کوچولوم💙 مامان 💙هیراد کوچولوم💙 ۷ ماهگی
مامان 💙👣ARAZ مامان 💙👣ARAZ روزهای ابتدایی تولد