خانوما بنظرتون عکس بارداری دو نفره خوبه یا تکی؟

۶ پاسخ

سه تایی قشنگتر میشه بنظرم

ب نظرمن یدونه قاب کن چونکه بعدی هم بیاد یه عکس سونو یه عکس هم بزنی دیوار همین وگرنه اتلیه میشه

من دوتایی گرفتم اینطوری خوبه تکی نه

جفتش برای یادگاری خوبه

من ۳تا عکس گرفتم ۲تا تکی یکی ۲تایی

من تکی گرفتم ولی ی دونفره هم باشه ،خوبه یادگاری

سوال های مرتبط

مامان 💙👣ARAZ مامان 💙👣ARAZ روزهای ابتدایی تولد
مامان دخترم👧و پسری👶 مامان دخترم👧و پسری👶 ۳ سالگی