چرا هیچکس نمیزاره بخدا دعای سلامتی میکنیم براشون از چشم بد میترسن
همشهری درخاست دوستی بده لطفا من درخاستم پره
زایمان کردم ریپ بزنید بیام بفرستم 🥺🩵گوگولیمممم
برج 3 شايد زايمان ميكنم حتما عكس نيني رو ميزارم🫂🩷
من زایمان کنم میزارم انشاءالله 7هفته دیگه
فک کنم گهواره چن تا بخش داره اونایی ک همزمان زایمان کردن تغییر وضعیت میدن میتونن ببین بچه های همو
بخدا من زایمان کنم روزی ده بار عکسش میزارم
یاورم کردن لپ لپی شدن 😍
ازچشم هم نمیترسیم چون توچهل روزنی نی هازیادچهره شون مشخص نیس یازیادقرمزهستن یاسیاهن بعدچهل روزتغییرمیکنن😂😂
نزاییدم 🙊😂😂اگر زاییدم میزارم
بعدشم هنوز مونده تا زایمانت هم بهتر نزارن دلت آب میشع
خیلی از مادرا عکس نوزادشونو نمیزارن
خودتم فردا بچت دنیا بیاد نمیزاری
کلا مادر عقیدش اینه بچش چشم میخوره
مادره دیگ میترسه
بزارزایمان کنیم عکس میدیم 🤣🤣🤣
وای منم دلم خیلی میخاد عکسشون ببینم 🥹
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.