۱۳ پاسخ

اره از من که همه یا دارن درد زایمان میکشن یا زایمان کردن

منمممم🥹🥹🥹🥹♥️

وای کاش منم برسم به این مرحله🥹🥹🥹

آره عزیزم🥺🫠😍

منم خسته شدمم

اره همه یازاییدن یا درشرف زاییدن هستن

شما هنوز خیلی دور هستید من که ۳۹هفته هستم نمیزام خخ

اره منم دلم میخواد زود تموم بشه 🥹

😫😫واییی منمممم

به گهواره نگاه میکنم‌زاییدن آه میکشد😁

دقیقا منم دلم میخواد زود بزام خسته شدم🥺

دقبقا برامنم امروز اکثر تاپیکا نی نیه😍

حاملگی خسته کنندس ، انشالله زود تر بگذره بیاد نی نیامون

سوال های مرتبط

مامان قند عسل💙 مامان قند عسل💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان بردیا👼💙 مامان بردیا👼💙 ۱۲ ماهگی
مامان سلین وپسری💙💐 مامان سلین وپسری💙💐 ۳ ماهگی