منم هستم
تنهاا نیستی✌️😫😂
همه گهواره منم پر شده از خانومایی ک زایمان کردن
وقعا خیلی دیر میگذره
انشالله 🧿
منم همش حس میکنم همه زاییدن فقط من موندم😂😂😂
منم همین حسو دارم😭😭😭😭😭
وای منم😬
ایشالله
انشالا. عجله نکن کم مونده بی خوابی بکشی
منم گهواره رو باز میکنم همه زاییدن درمورد بخیه و شیردهی میپرسن
ماهم هستیم تنها نیستی منم دلم میخواد زود بزام 😂
باز خوشبحالتون هفته های بالاترین
منم اینجام😆
انشاالله
من میبینم همه زاییدن استرس میگیرم دوست ندارم حالا بزام😂دوست دارم ۳۹ هفته باشم تو گهواره یا زود شده بچه هاشونیا ۴۰ رد کردن نشده هنوز
خواهررر تا میتونی بخواب اینام میگذره زود🥲😂 بعد میگی کاش نمیزاییدم توی شکمم کم تر اذیت میکرد
اره بخدا دقیقا
من این روزا استرسم دارم تا به اخرش برسه دیگه چیزی نمیمونه ازم😪
آره والا زایمان کنیم راحت بشیم
من الان ی کمی پاشنه پام میخاره میترسم مسمومیت بارداری باشه و آنزیم کبدیم بالا رفته باشه استرس گرفتم
هر روز ی چالش دارم خسته شدم
از ی طرفم دوست ندارم بچه م زود بدنیا بیاد
دوست دارم ۳۸ هفته با وزن خوب بدنیا بیاد
الهی آمین.من دیگه کلا گهوارم فقط نوزاده ماشاالله انشاالله قسمت هممون
توگهواره منم همه زاییدن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.