۱۷ پاسخ

منم هستم
تنهاا نیستی✌️😫😂
همه گهواره منم پر شده از خانومایی ک زایمان کردن
وقعا خیلی دیر میگذره

انشالله 🧿
منم همش حس میکنم همه زاییدن فقط من موندم😂😂😂

منم همین حسو دارم😭😭😭😭😭

وای منم😬

ایشالله

انشالا. عجله نکن کم مونده بی خوابی بکشی

منم گهواره رو باز میکنم همه زاییدن درمورد بخیه و شیردهی میپرسن

ماهم هستیم تنها نیستی منم دلم می‌خواد زود بزام 😂

باز خوشبحالتون هفته های بالاترین

منم اینجام😆

انشاالله

من میبینم همه زاییدن استرس میگیرم دوست ندارم حالا بزام😂دوست دارم ۳۹ هفته باشم تو گهواره یا زود شده بچه هاشون‌یا ۴۰ رد کردن نشده هنوز

خواهررر تا میتونی بخواب اینام میگذره زود🥲😂 بعد میگی کاش نمیزاییدم توی شکمم کم تر اذیت میکرد

اره بخدا دقیقا
من این روزا استرسم دارم تا به اخرش برسه دیگه چیزی نمیمونه ازم😪

آره والا زایمان کنیم راحت بشیم
من الان ی کمی پاشنه پام میخاره میترسم مسمومیت بارداری باشه و آنزیم کبدیم بالا رفته باشه استرس گرفتم
هر روز ی چالش دارم خسته شدم
از ی طرفم دوست ندارم بچه م زود بدنیا بیاد
دوست دارم ۳۸ هفته با وزن خوب بدنیا بیاد

الهی آمین.من دیگه کلا گهوارم فقط نوزاده ماشاالله انشاالله قسمت هممون

توگهواره منم همه زاییدن

سوال های مرتبط