۲ پاسخ

منم با قرص و آمپول ها هم ماه اول نداشتم ماه دوم یه دونه ۲۰ داشتم ولی نشد
الان ماه سوم دارم مصرف میکنم

من اين ماه ٤ روز امپول زدم رفتم سونو گفت رشد كرده فوليكولم ازاد سازي داد جمعه زدم ايشالله كه اين ماه باردار ميشم

سوال های مرتبط