۵ پاسخ

من پسرمو بردم درمانگاه حجتی دکتر ناصری ختنه کردن

منم پسرم رو اواخر فروردین بردم کلینیک اریان با دکتر ناصری ختنه شد راضی بودم

اره من و دوتا دیگه از اقوام پیشش بردیم راضی بودیم

آره عزیزم من پسر خودم و پسر داداشم پسرخالم دوماه پیش بردیم راضی بودیم.دستش سبکه

من پسرم رو بردم و راضی بودم

سوال های مرتبط