مامانا شماهم احساس میکنین سینه هاتون بزرگ شده

۸ پاسخ

بزرگ شده رگ های روش پررنگ شده نوکش هم رنگش عوض شده تیره تر شده بهتر میشه هی که پیش بریم

من چند هفتس مدام دردناکه سینم و گاهی تیر میکشه

آره دردناک هم شده

نه مال من فقط درد میکن

وای سینه های منو انگار باد زدن انقد سنگینی میکنن و درد دارنننن

بله حتی نوکش ترک خورده و میسوزه

سینه های من خیلی درد میکنه
نمیتونم سوتین ببندم یکمم حس میکنم آره بزرگ شده

بزرگ و دردناک

سوال های مرتبط

مامان سیدصالح 💙 مامان سیدصالح 💙 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان هیراد👶🐣 مامان هیراد👶🐣 ۶ ماهگی