خانما بیمارستان دولتی سرکلاژ میکنن

۳ پاسخ

آره چرا نکنن من دولتی سرکلاژ کردم

بعله تشخیص پزشک باشه انکال زایشگاه هم میتونه سرکلاژ کنه هزینه ای هم نمیگیرن فقط هزینه نخ بخیه که خودتون تهیه میکنین

بله اگه دکترت توبیمارستان دولتی هم کارکنه

سوال های مرتبط

مامان سه بچه 🥰 مامان سه بچه 🥰 هفته بیست‌وهفتم بارداری