سایز 0 تا3 ماه معمولا تا سه ماه بچه اندازس مم بچه قبلی 19 تیکه گرفتم ولی واسه این نگرفتم 4 تا سرهمی 2 تا بیلر دو دستم سه تیکه گرفتم همشونم سایز 0 تا 3 همشم استفاده میشه چون بچه خیلی جیشش میزنه بیرون یا بغل میره لباس چرکی میشه حداقل روزی دو سه دس لباس عوض میکنی عزیزم
اگه نیلی بگیری وزنش نرمال باشه تا ۳ ماه میشه جز سرهمیش ک تا یک ماه میشه ولی دانالو بگیری قواره دار تره با بچه رشد میکنه حداقل تا ۴ ماهم تنش میشه
برای وزن کمتر از 3 بهتره 00 بگیرید
میگن ۱۹تیکه بدرد نمیخوره ۵تیکه ها کافین
۱۹ تیکه تیکه های به درد نخور زیاد داره ۱۳ تیکه بگیر صفر
۱۹ تیکه ها توش هم صفر داره هم ۱
من دخترم ۲۹۰۰ بود تا ۲ماهگی صفر اندازش بود
راستش منم خیلی سواله واسم ولی فک نکنم بشه واسه همه یه نسخه پیچید
جثه بچه ها فرق داره حتی با وزن یکسان
من خودم دودست ۰ گرفتم . ۴ دست یک . و ۴. ست دو
بعضیا میگن اصلا ۰ کاربرد زیادی نداره بعضیا برعکس میگن نه خیلی کاربردیه و تا۳ ماهم استفاده کردن
حالا شاید باتوجه به سونو وزن بعدی برم مجدد دو دست ۰ بخرم
عزیزم بعد تولد نوزاد ۲۰۰ تا ۳۰۰ گرم کم میشه وزنش
بنظر من حداقل سه دست صفر میخواد برا ۴۰ روز اولش
به نظرمن ۱۹تیکه نگیرچون بیشترش به کارت نمیاد۵تیکه گرفته مامانم خودم ۳دست تیکه بلوزشلوارگرفتم
صفر فقط برا یک هفته بعد از تولدشه دو سه دست بیشتر نگیر سایز یک هم دو سه دست ؛ بیشتر سایز دو به بالا بگیر.. چون بچه روز ب روز رشد میشکنه
۱۹تیکه خریدم عالیه عزیزم همه چیم داره تعجب میکنم بعضیا میگن بدرد نمیخوره
بچه دیدم ۳کیلو سایز صفرم براش کوچیکه
۱۹تکه ب هیچ درد نمیخوره نهایت۵ تکه
حساب کن روزی دو سه دست حد اقل لباس عوض میکنی دیگ اگ سریع بشوری خشک کنی تنش کنی همون ۳ ۴دست بسته
من زیاد خریدم از تجربه قبلی ک داشتم
عزیزم من از خیلیا میپرسم میگن بچه خیلی کثیف میکنه کم نگیرید
من کلا دو دست صفر گرفتم یکی ست 7 تیکه بیمارستان یکی هم 19 تیکه سایز یک هم دوتا گرفتم ولی باز بعد مامانم دوتا سرهمی خرید
یکی لباس صفر بگیری کافیه
سایز 1 هم دو دست
سایز 2, هم دو دست کافیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.