۳ پاسخ

من اولین پری بعدزایمان راحت بود

منم قبل از زایمان اولم موقع پریودیام درد داشتم ولی بعد زایمان دیگه دردی نداشتم

منم اولین پریودم بعداز زایمان افتضاح بود

سوال های مرتبط