مامانا این مولتی ویتامینه خوبه بنظرتون؟؟؟

تصویر
۱ پاسخ

آره خوبه من به دخترم میدادم
ولی حواست باشه این زینک هم داره
وقتی تمام شد یه دوره ویتوکید بده (مولتی ویتامین همین مارک) که زینک نداشته باشه
میگن خوب نیست دایم زینک به بچه بدید

سوال های مرتبط

مامان رادوین کوچولو مامان رادوین کوچولو ۱ سالگی