خانم ها تا الان کسی تو هفته ی 36 زایمان کرده

۴ پاسخ

مرسی عزیزانم ♥️♥️

دوستم زایمان کرد خداروشکر اوکی بود بچه
منم ۳۷ و ۲ روز زایمان کردم همه چیز خوب بود خداروشکر

بله گلم من دوتازایمان ۳۶هفته داشتم باسابقه فشار خون بالا.خدارو شکر همه چی اوکی بود

من ۳۷ هفته و ۲ روز زایمان کردم

سوال های مرتبط