اگر سونو رو بعد از پریودی داده ضخامت آندومترش خوبه اگر قبل از سیکل داده ضخامتش کمه
همه چی خوب هیچ مشکلی نداره
اگر سونو وسط سیکل گرفته یابعدش زحمش نازکه ولی اکر بعد پریودی گرفته خوبه
خوبه همه چیزش
فقط انگار یکم دیواره رحمش اندازه یه میلیمتر زیاده باز باید به دکتر نشون بده
تخمدان و فولیکولش هم خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.