سلام سنو‌ خواهرم کسی می‌دونه مشکل چی داره

تصویر
۴ پاسخ

اگر سونو رو بعد از پریودی داده ضخامت آندومترش خوبه اگر قبل از سیکل داده ضخامتش کمه

همه چی خوب هیچ مشکلی نداره

اگر سونو وسط سیکل گرفته یابعدش زحمش نازکه ولی اکر بعد پریودی گرفته خوبه

خوبه همه چیزش
فقط انگار یکم دیواره رحمش اندازه یه میلیمتر زیاده باز باید به دکتر نشون بده
تخمدان و فولیکولش هم خوبه

سوال های مرتبط

مامان خدا هرچی بخواد مامان خدا هرچی بخواد هفته سی‌وششم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان اینده❤😍 مامان اینده❤😍 هفته پانزدهم بارداری
مامان مامان فسقلی ها مامان مامان فسقلی ها هفته پانزدهم بارداری