۱۱ پاسخ

برا من 16 فروردین آزمایش کواد مارکر دادم شد 3میلیون
7 اردیبهشت سونو آنومالی دادم با بیمه تامین شد 890 هزار تومن

آنومالی فقط سونو هست .من خرماباد با بیمه تامین اجتماعی ۱/۵۰۰ دادم .
احتمالا مال شما غربالگری باشه آزمایش و سونو داره

تبریز .ازمایشگاه اذر آبادگان دادم یه میلیون فقط سونو بود

من تو بیمارستان خصوصی انجام دادم، تهران، آزمایشش ۳ تومن، خود سونو ۲۹۰۰
شهرهای دیگه کمتره

من رفتم ازمایش یک میلیون ودوی
ست سونویک میلیون

آخه من پرسیدم گفت 3 میلیون آزمایشش و 1500 هم سنو

ازمایش نداشتم ولی سونو با بیمه تامین اجتماعی شد حدود یک میلیون

آها ممنون عزیزم

یعنی میشه از مایش ندیم؟

من امسال رفتم سونو ۴میلیون شد
ازمایش ندادم

من ازمایش نداشتم ولی سونو با بیمه ۱۳۰۰

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان رژان مامان رژان هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان جوجو ممد🫀 مامان جوجو ممد🫀 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان پسر خوچولو مامان پسر خوچولو هفته بیست‌ودوم بارداری