۷ پاسخ

من پیش دکتر نژادقلی رفتم ۱۹۰۰ دادم

ولی بودن جاهایی که ۱/۲۰۰میگرفتن

من ۲۵۰۰دادم

من ۳۴۰۰ دادم چون سونوی پیشرفته انجام دادن برام

مال من دوقلویش شد ۱۷۲۲

سونو

من آزمایشم و بردم از آزمایشگاه سپاه دادم 1800 آزمایشگاه های دیگ 3600 بود
سونوگرافی 1300 آزاد بدون دفترچه

سوال های مرتبط

مامان جوجو ممد🫀 مامان جوجو ممد🫀 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان 💝دونه برف💝 مامان 💝دونه برف💝 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان پسر خوچولو مامان پسر خوچولو هفته بیست‌ودوم بارداری