هزینه ای سونو انومالی چقدر کسی میدونه

۱۰ پاسخ

۲۳۰۰ سونو خوب

فکر کنم دشت مغان نسبت ب تهران خیلی بهتر

ماشالله دیگه بچه آوردن اینه اینه ک میخوای ی جهیزیه بخری والا😀

من پرسیدم2500 بود

من فکر کردم سونو معمولیه

من ۲۲۰۰ دادم

من هفت پیش ۱۷۵۰
ولی این هفته ی سونوگرافی معروفتر رفتم۲۲۰۰

من امروز دارم انجام میدم الانم همینجام یک میلیون پونصد

1700 معمولی

من دیروز ۱۵۰۰ دادم

سوال های مرتبط

مامان پسر خوچولو مامان پسر خوچولو هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان اقا نیکان مامان اقا نیکان ۱ ماهگی
مامان یسنا مامان یسنا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان رهام و برسام مامان رهام و برسام هفته سی‌وهفتم بارداری