بچه ها هزینه سنو آنومالی چقدر میشه؟و آزمایش هم داره؟

۱۰ پاسخ

من یک و چهارصد شد

من خواجه پور رفتم ۴۵۰۰

۲۳۰۰

بستگی به دکتری که میری داره، من دیروز رفتم سونوآنومالی اسکن و ۳ میلیون شد، آزمایشم نداشتم چون برای انتی سلفری داده بودم.

عین 12هفته هم آزمایشه هم سونو،من چون 12هفتگی غربالگریم مشکلی نداشت آنومالی دکتر گف میخای آزمایشم بنویسم گفتم نه فقط سونورو بنویسین

من ۴۸۰۰

فکر کنم شد ۱۲۰۰

هزینش شد ۲۶۰۰ برای من ، آزمایش نداشت فقط سونو بود

نداره با بیمه ۱۵۰۰ شد
تکمیلی هم که کلا میده

ازمایش نداره
با بیمه تامین ۹۵۰

سوال های مرتبط

مامان جانا💞💕 مامان جانا💞💕 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان سیده ماهلین 🧚 مامان سیده ماهلین 🧚 ۳ ماهگی
مامان کیان مامان کیان هفته سی‌ویکم بارداری