من ۳ روز پیش رفتم؛ ۴۳۰۰ سونو شد.
(البته بررسی طول سرویکس واژینال بود)
دو تومن
من از پرند پرسیدم ۷ تومن گفت
شهریار ۴۵۰۰
۴تومان
اگه بیمه داشته باشی با تکمیلی که رایگان اگه فقط بیمه تامین داشته باشی من 1300 دادم
سه تومن بود
من رفتم ۲تومن
شیراز حدود ۶م
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.