دوستان سنو انومالی چقدر میشه هزینه اش؟

۸ پاسخ

من ۳ روز پیش رفتم؛ ۴۳۰۰ سونو شد.
(البته بررسی طول سرویکس واژینال بود)

دو تومن

من از پرند پرسیدم ۷ تومن گفت
شهریار ۴۵۰۰

۴تومان

اگه بیمه داشته باشی با تکمیلی که رایگان اگه فقط بیمه تامین داشته باشی من 1300 دادم

سه تومن بود

من رفتم ۲تومن

شیراز حدود ۶م

سوال های مرتبط

مامان محمد فاروق مامان محمد فاروق روزهای ابتدایی تولد
مامان کیان مامان کیان هفته سی‌ام بارداری
مامان فسقلی😇 مامان فسقلی😇 هفته سی‌وسوم بارداری