دوستان زاهدانی که سنو انومالی رفتین هزینه چقدر بوده

۳ پاسخ

2.330

طاهری بجد من دیشب رفتم نوبت سنو بگیرم
ی نفر دیگ آمده بود نوبت انومالی گفت حدود ۲۴۰۰ شده ازش
فقط صب تا ساعت ۲ ظهر میگیره غروب و شب انومالی نمیگیره

خانما زاهدانی دکتر طاهری بجد کارش چطورع؟

سوال های مرتبط

مامان جانا💞💕 مامان جانا💞💕 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان جانا💞💕 مامان جانا💞💕 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان کیان مامان کیان هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نیهان کوچولوم🫄 مامان نیهان کوچولوم🫄 روزهای ابتدایی تولد