انومالی آزاد چقدر هزینه اش میشه

۱۷ پاسخ

برای من تخصصی زده ۳۵۰۰

۱۵۰۰ اکوی قلب جنین دادم ۸۵۰یا۵۵۰سونوی انومالی ازمایشش رو ندادم چون ان ای پیتی داده بودم

الان شدم ۱۹هفته🤩

1300 سونو 1800 آزمایش

من زنگ زدم گف 3800🤕🤕🤕

۳تومن

من ۱۹۰۰ شد

هرکی یه قیمته

من ۱۸۰۰ شد

من ۲۶۵۰ دادم

برا من ۲.۶۰۰ شد

من ۲ تومن دادم

آنومالی و ان تی و کلا غربالگری ها آزادن دیگه

2تومن کمتر نیست. 2500 بیشتر نمیشه.

۲ و ۶۰۰ آنومالی دادم ۲ و ۶۰۰ هم اکو و ۷۰۰ هم واژینال همشو دکترم گفت تو یک روز انجام دادم

من ۲/۱۰۰

من ۱۹۰۰ دادم

سوال های مرتبط

مامان جانا💞💕 مامان جانا💞💕 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان جوجو ممد🫀 مامان جوجو ممد🫀 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نیهان کوچولوم🫄 مامان نیهان کوچولوم🫄 روزهای ابتدایی تولد