۹ پاسخ

من ازم دوهفصد گرفتن آزاد

بره من مرحله اول ۱شد دوم ۱۲۰۰میشه از چند جا پرسیدم گفتن ۳۵۰۰تا۴تومن از چند جا قیمت بگیر

من آزاد رفتم سونو انومالی رو تو مشهد یک ملیون و سیصد تازه هم رفتم دو هفته پیش تقریبا

برای من ۱۷۰۰ شد

من 3 بعدی رفتم 4.200 شد عزیز

با بیمه تامین ک فکر ۳ تومن بشه ولی ازادو نمیدونم

برامن بندرعباس شد1900

۲۷۰۰ تهران

فکرکنم ۳

سوال های مرتبط

مامان جانا💞💕 مامان جانا💞💕 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان دختر کوچولو مامان دختر کوچولو هفته سی‌ام بارداری
مامان مرسانا 👼 مامان مرسانا 👼 ۶ ماهگی