۹ پاسخ

سلام خانما آنو مالی بندر چقد میشه بگید هزینه اش

من هفته پیش ان تی دادم آزمایشش ۲۶۰۰خورده ای شدحالاانومالی هم این قدریعنی

مگه انومالی هم ازمایش داره؟؟؟

من دوشنبه میرم هر مرکز یه قیمتی میگیره

عزیزم با بیمه تامین ۱۱۷۰بود ولی من بیمه تکمیلی ایران داشتم مرکز سونو هم با بیمه ایران قرار داد داشت ۸۰گرفت

من 580 دادم با بیمه.. اردبیلم

من 1600دادم

۱۱۰۰ سونو ازمایش ۳

من فردا نوبت دارم بهم گفتن با تامین یه تومن میشه

سوال های مرتبط

مامان دخترم💗😚 مامان دخترم💗😚 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان کیاشا مامان کیاشا هفته بیستم بارداری