دوستان هزینه سونو آنومالی چقدر میشه

۱۶ پاسخ

از من آنومالی با اکوقلب جنین رو ده تومن گرفت سونوگرافی آسا تهران

1600تقریبا سونو دادم ازمایششم 700

من دو تومن دادم

من سونو ۱۵۰۰ دادم

یکو پونصدو سی

بستگی به شهر خودتون داره قیمتا همه جا فرقه یکی نیست

۱۷۰۰

من 1200

برای من سه و نیم شد
رفتم پیش پریناتولوژیست برای غربالگری هام

من دوبار رفتم یبار ۵۰۰ دفعه ی بعدی ۸۰۰

سلام دوستان گلم گروه چت مامانازدیم چت آزاده😍هرکسی تمایلی داره دورهمی آیدی روبیکامیدم پیام بده ببرمش یاایدی روبیکاش بده
@S_K_kok

من ۱۸۰۰ دادم

برا من ۳۶۰۰

٢٤٠٠ شد برا من

من یک و پنصد دادم

۱۳۵۰ دو هفته ‌پیش. دادم

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها🩷🩷 مامان دوقلوها🩷🩷 ۱ ماهگی
مامان یاس 🌷🌸 مامان یاس 🌷🌸 ۲ ماهگی
مامان جوجو ممد🐣 مامان جوجو ممد🐣 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان پرنسس کوچولو مامان پرنسس کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان مونس مامان مونس هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جانا💞💕 مامان جانا💞💕 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه ۱ ماهگی