از من آنومالی با اکوقلب جنین رو ده تومن گرفت سونوگرافی آسا تهران
1600تقریبا سونو دادم ازمایششم 700
من دو تومن دادم
من سونو ۱۵۰۰ دادم
یکو پونصدو سی
بستگی به شهر خودتون داره قیمتا همه جا فرقه یکی نیست
۱۷۰۰
من 1200
برای من سه و نیم شد
رفتم پیش پریناتولوژیست برای غربالگری هام
من دوبار رفتم یبار ۵۰۰ دفعه ی بعدی ۸۰۰
سلام دوستان گلم گروه چت مامانازدیم چت آزاده😍هرکسی تمایلی داره دورهمی آیدی روبیکامیدم پیام بده ببرمش یاایدی روبیکاش بده
@S_K_kok
من ۱۸۰۰ دادم
برا من ۳۶۰۰
٢٤٠٠ شد برا من
من یک و پنصد دادم
۱۳۵۰ دو هفته پیش. دادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.