خانوما هزینه سونو آنومالی چقدر میشه؟؟

۱۲ پاسخ

بستگی داره کجا برین با بیمه قرارداد داشته باشن نداشته باشن
آزادش الان نزدیک ۵۵۰۰ تو تهران هست

این ماه رفتم3600

چرا هر شهر فرق می‌کنه یعنی الان شیراز چقدره

پنج میلیون ناقابل

۲۲۰۰

۳ و خورده ای شد
اکو قلب هم‌کرد اونم ۳ و خورده ای شد

ما ۲۶ اسفند رفتیم ۱و ۱۰۰ بود ولی گرون کردند الان دیگه

۳۷۰۰ ب من گفتن نوبت زدم امروزم آزمایش غربالگری دومم ۴۸۰۰ شد 😐💋

من رفته بودم ان تی به یه خانمه گفت ۵ تومن

من اون هفته رفتم ۵ تومن

با بیمه ۱/۸۰۰

۱۵۰۰

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها🩷🩷 مامان دوقلوها🩷🩷 ۱ ماهگی
مامان یاس 🌷🌸 مامان یاس 🌷🌸 ۲ ماهگی
مامان فسقلی😇 مامان فسقلی😇 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فندوقی💚 مامان فندوقی💚 هفته سی‌ام بارداری
مامان مونس مامان مونس هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مطهره و...🩵 مامان مطهره و...🩵 هفته سی‌ویکم بارداری