بچه ها سنو آنومالی ازمایش هم دارد ؟

۱۲ پاسخ

ن ازمایش غربالگری اوله
اگه غربالگری اول مشکل داش دوباره باید ازمایش بدی

برای من دکترم نوشت هفته ی قبل انجام دادم و این هفته با سونو آنومالی میرم پیش دکترم ان‌شاءالله

اره داره من دادم

هم ان تی آزمایش داره هم انومالی ک باید دوتاشم انجام بدی

اره داره بستگی داره دکترت بنویسه یا نه
ی دکتر میبینی برای همه مینویسه کلا مدلشه و میخواد مطمئن بشه از همه چی
منم دادم ازمایششو بهش ازمایش 4 کواد میگن

اگه ان تیت خوب بوده نه

حتما باید آزمایش و انجام بدی اصلا ب ریسکش نمی ارزه

اخع ازمایش سنو ان تی و ندادم

نه فقط سونو هست اگر شک کنن ب چیزی .. باید آزمایششو بدی

بستگی داره
اگه همه چیت اوکی باشه نه نیازی نیست
دکترت تشخیص میده که آزمایش هم لازمه یا نه فقط سونو

اره غربالگری دوم

اگر دکتر ازمایش نوشته متل سندروم هست اره بایدبدی اخه خیلی هانمیدن ولی دکترمن داد

سوال های مرتبط

مامان نفس مامان نفس هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مامان فندق 💙💙 مامان مامان فندق 💙💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۸ ماهگی
مامان جوجو💙💙💙 مامان جوجو💙💙💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان دونه هل💙💎 مامان دونه هل💙💎 هفته بیست‌وپنجم بارداری