انومالی آزمایش هم داره یا فقط سنو هستش؟

۶ پاسخ

هم سونو هم آزمایش

اگ خدایی نکرده مشکلی ببینن ازمایش میگن و گرنه ازمایش نداره

بعضی دکترا آزمایشم مینویسن دکتر من گفت جواب ان تی شما خوبه ولی من برا همه مینویسم ک انجام بدن شماهم انجام بده
در کل بستگی به دکترت داره آزمایش غربالگری دوم

ازمایشم داره ۱۶ هفته باید انجام بشه اسمش کواد مارکره فک کنم

ب من آزمایشش رو ننوشت چون گف ازمایش اول خوب بود و بیشتر تو دوقلویی جوابش معتبر نیس

بعضی دکترا ازمایش هم مینویسن

سوال های مرتبط

مامان معجزه الله مامان معجزه الله هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جانا💞💕 مامان جانا💞💕 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ‏

مسافر کوچولو مامان ‏ مسافر کوچولو هفته بیستم بارداری
مامان جوجو💙💙💙 مامان جوجو💙💙💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان فندق 💙💙 مامان مامان فندق 💙💙 هفته سی‌ویکم بارداری