من ک اروغ بزنه یا نزنه ده دقیقه ایستاده نگهش میدارم.چون شیر میمونه تو دهنش
مث من🤨
من بچم گاهی وقتا آروغ نمیزنه از متخصص اطفال پرسیدمگف بعضی بچه همینطورن .بیست دیقه رو شونه ات یا رو دستت حالت شیب دار نگه دار که بره پایین بعد بخوابونش
اگر نگیرم ۱۰ دقیقه میخوابه پا میشه ۲۰ دقیقه عموی نگهش میدارم دکتر توی بیمارستان بهم گفت حتی اگر تو نبینی آروغ بزنه گاز های معدش خارج میشه و بچه راحت میخوابه
حتما بچه رو ده دقیقه نگه دار شیر بره پایین اگه اروغ نزد بزار بخوابه یه رب بیست دقیقه بعد بلندش کن باز
منم این سوالو دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.