من یادم رفته قبلا مای بیبی و هانیز و باهم مقایسه کردم یکیش بزرگتر بود
دختر من همسن پسر توعه ولی ۴/۵ کیلوعه ماشالله به پسرت عزیزم
من مولفیکس سایز ۲ میبندم فک کنم مولفیکس نشبت به مای بی بی یکم بزرگتره
پسر منم ۶ کیلوعه مای بیبی ۳میبندم
از چهار کیلو و نیم دخترمو مای بیبی ۳ میبندم
مای بیبی و هانیز یکی هستن
مولفیکس کوچیک تره
مای بیبی بابد سایز ۳ ببندی هروقت دیدی رد میندازه رو پاهای بچه باید عوض کنی...بری سایز بعد ...اسم نینی گردویه؟؟؟
هانیز بزرگ تر از مای بیبیه. منم بچم 5 کیلو 3 هانیز میبندم.
سایز 2 هانیز تقریبا همون سایز یکشه
دختر منم.۶کیلوعه الان هانیز میبستم ۲الان براش تنگه
شما۳بگیر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.