۸ پاسخ

من یادم رفته قبلا مای بیبی و هانیز و باهم مقایسه کردم یکیش بزرگتر بود

دختر من همسن پسر توعه ولی ۴/۵ کیلوعه ماشالله به پسرت عزیزم
من مولفیکس سایز ۲ میبندم فک کنم مولفیکس نشبت به مای بی بی یکم بزرگتره

پسر منم ۶ کیلوعه مای بیبی ۳میبندم

از چهار کیلو و نیم دخترمو مای بیبی ۳ میبندم

مای بیبی و هانیز یکی هستن
مولفیکس کوچیک تره

مای بیبی بابد سایز ۳ ببندی هروقت دیدی رد میندازه رو پاهای بچه باید عوض کنی...بری سایز بعد ...اسم نینی گردویه؟؟؟

هانیز بزرگ تر از مای بیبیه. منم بچم 5 کیلو 3 هانیز میبندم.
سایز 2 هانیز تقریبا همون سایز یکشه

دختر منم.۶کیلوعه الان هانیز میبستم ۲الان براش تنگه
شما۳بگیر

سوال های مرتبط

مامان آریا🧸💙 مامان آریا🧸💙 ۱۴ ماهگی