سلام عزیزم اگرنزنی براش بهتره چون اگرمزه نمک یا شکر بره زیر زبونش دیگ هیچی رو بدون نمکو شکر نمیخوره.من تا یکسالگی ندادم
والا من یکم میزارم برا مزه
من می ریزم
نمک ب کلیه بچه فشار میاره و هم در بزرگسالی احتمال فشار خون رو افزایش میده
هر مواد غذایی ب تنهایی مزه داره بچه درکی از مزه نمک نداره پس چه نیازی به غذاش نمک بزنیم
زیر یکسال نمیشه چند قطره ابلیمو بزن
منوهتوز ندادم
فکر نکنم آخه تا یک سالگی میگن نمک و شکر ممنوعه
نمک و شکر زیر یک سال ممنوعه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.