شیرخشک دونه ای چنده؟

۴ پاسخ

نان ۲۵۰ دولتی

مدلی که من میگیرم ۶۸۰ ت

۲۸۰ آزاد
۲۲۰ سهمیه

بستگی داره ولی این شیرخشکای معمولی با کدملی ۲۴۰

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۷ ماهگی
مامان مارشمالو مامان مارشمالو ۱۱ ماهگی
مامان دخترای قشنگم مامان دخترای قشنگم ۷ ماهگی
مامان عرفان.ارغوان مامان عرفان.ارغوان ۸ ماهگی