سلام قیمت این شیرخشک میدونید چنده؟

تصویر
۶ پاسخ

این نان خارجیه با نان ایرانی فرق میکنه
نان ایرانی با کد ملی ۱۳۰
نان خارجی حدودا دو خورده ای تا سه تومن

خارجیه ماه پیش ۱۸۰۰ گرفتم

البته این خارجیه سه تومن اینا هس

13با کدملی

دور بر سه تومن احتمالا من آپتامیل میدم دو و هفتصد

من همینجا خوندم نوشته بودن آزاد ۱۹۰ رو کد ملی ۱۳۰

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۷ ماهگی
مامان 🤍معجزه خدا🤍 مامان 🤍معجزه خدا🤍 ۱۱ ماهگی
مامان کیان مامان کیان ۵ ماهگی
مامان تربچه مامان تربچه ۸ ماهگی