شیرخشک و گرون کردن؟ سهمیه چنده آزاد چنده؟

۷ پاسخ

من الان گرفتم ۱۶۰

ببلاک ۱۶۹ میگیرم ازاد ۱۰تومن گرون شده شده ۲۵۰

من میگیرم ۱۷۵

مامانای دیگه میگفتن دویست وخورده ای ازادش😑

خداروشکر بچه های من شیرخشکی نبودن🫠

ماه پیش گرون شده بود اپتامیل میگرفتم ۱۲۸. الان شده ۱۵۰ با کد ملی

۶ ماه ۸ تا سهمیه میشه فک‌کنم
قبل ۶ ماه ۱۰ تا

سوال های مرتبط

مامان 🤍معجزه خدا🤍 مامان 🤍معجزه خدا🤍 ۱۱ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه ۱۴ ماهگی
مامان رستا ❤️🩷 مامان رستا ❤️🩷 ۶ ماهگی
مامان دخترک مامان دخترک ۶ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۷ ماهگی
مامان مارشمالو مامان مارشمالو ۱۱ ماهگی