۲ پاسخ

منم زدم بعد50روز پریودشدم

خب اون‌پروژسترون برای رحم و‌پریودی خیلی مهمه. بزن و بعد پریودت روزای تخمک‌گذاریت اقدام کن انشالله که معجزه کوچیکو تو وجودت میبینی به زودی

سوال های مرتبط