۶ پاسخ

روز اول هر۴ساعت(تا۲۴ساعت)
روز دوم هر۶ساعت

یک روز و نیم دادم هر۶ساعت یه بار.اگه تب داشت هر۴ساعت اونم دوبرابروزنش..برای واکسن ۴ماهگیش

دو روز پشت سر هم هر ۴ ساعت دیگه تب نداشت ادامه ندادم

والا من تا ۳ روز هر ۴ساعته خانومه گفت ضرر نداره بده

تا فردا صبحش اگر تب نداشته باشه

دو روز دادم واسه واکسن دوماهگیش. البته اگه تب داشت ادامه بده

سوال های مرتبط

مامان همتا✨🩷 مامان همتا✨🩷 ۱۶ ماهگی