۹ پاسخ

گلم من دوتا مفنامیک اسید باهم میخورم با یه مسکن مثل آب روی آتیش میمونه

مفنامیک اسید

شیاف، قرص، کیسه ابگرم، دمنوش شوید

شیاف دیکلوفناک بگیر بزار آب رو اتیش

میگن آجر داغ کنین یه حوله بذارین روش بشینین روش بهتر میشین

یدونه ناپروکس‌۵۰۰بنداز

من دیروز پریود شدم پسرمم دیروز واکسنشو زد از ی طرف داشتم از دل درد و کمر درد میمردم از ی طرفم تب میلان بالا بود تا صبح بالا سر اون الانم دارم میمیرم حتی ی قرص هم نخوردم چون تو خونه ندارم

من ماه قبل مُردم از درد زیاد شیاف زدم انقدر حالم بد بود و خونریزی داشتم انگار تازه زایمان کرده بودم
الان دوروزه عقب افتاده پریودم جرات ندارم تست بزنم میترسم

کیسه ابگرم بذار 🙄

سوال های مرتبط