آپتامیل با سهمیه قیمتش چنده؟؟
وزن دهیش خوبه؟؟

۶ پاسخ

من اپتامیل سادع میدم راضیم

فقط نان خوبه اونم اگه به بچت بسازه

الان۲۸۰فکر کنم میشه ۲۳۰تا۲۲۵...اره خوبه من راضیم کاش از اول همین میدادم

ساده میگیرم۲۲۲ واسه پسر من که اصلا وزندهیش خوب نبوده پسرم دوماهه شده تازه شده۴کیلو

اپتامیل ساده رو میگی یا اچ آ

۲۲۴میخرم

سوال های مرتبط

مامان دلسا♥️ مامان دلسا♥️ ۱۶ ماهگی
مامان معجزه ی من💚🩷 مامان معجزه ی من💚🩷 ۴ ماهگی