اپتامیل پرونوترا وزن دهیش خوبه؟؟

۲ پاسخ

نع واسه دختر من نداشت

من میدم وزن دهی نداره زیاد هرسریم میبرمش برا قدو وزن میگن وزنش کمه

سوال های مرتبط

مامان هدیه امام رضا❤ مامان هدیه امام رضا❤ ۱۴ ماهگی
مامان معجزه ی من💚🩷 مامان معجزه ی من💚🩷 ۴ ماهگی