برو عطاری بگو صبر تلخ میخام واسه از شیر گرفتن
داروخونه نداشت من از عطاری گرفتم
آره داروخونه من تلخک دیدم
پسرم از پشم و مو بدش میاد تو سوتین پشم گذاشتم😂
من نگرفتم براش ولی رو سینه هامو یکی ریمل زدم یکی رژ و چسب زخم گفتم اوخ شده
میگن عطاری داره ..من رفتم داروخونه گفتم تلخک بده خاک توسر تقویت ناخن داده 😢😢
منی که هیچ کاری نکردم ...😅
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.