۷ پاسخ

برو عطاری بگو صبر تلخ میخام واسه از شیر گرفتن

داروخونه نداشت من از عطاری گرفتم

آره داروخونه من تلخک دیدم

پسرم از پشم و مو بدش میاد تو سوتین پشم گذاشتم😂

من نگرفتم براش ولی رو سینه هامو یکی ریمل زدم یکی رژ و چسب زخم گفتم اوخ شده

میگن عطاری داره ..من رفتم داروخونه گفتم تلخک بده خاک توسر تقویت ناخن داده 😢😢

منی که هیچ کاری نکردم ...😅

سوال های مرتبط