من اصلاااا تلخک و سیاه کردن و.... انجام ندادم
دخترم عادت داشت بیشتر قبل خوابش شیربخوره.قبل خواب ظهر میبردمش پارک اینقدر خسته میشد میومدم خونه یه شیرموز مقوی میدادم میخورد از خستگی میوفتاد.کم کم شیر روز قطع شد.برغی شب هم چندشب با ماشین بردیمش دور دور و قبل خوابش خوراکی که دوست داشت میخورد تا خوابش میبرد.دم صبح هم اگه پامیشد شیر میخواست شیرپاکتی با نی میخورد .خدارو شکر اصلا اذیت نشد
من سر سینه هام سیاه کردم میگفت ایی نمیخورد روزا دیگه شبا ی چند شب خورد الان سه چهار شب تلخی میزنم نمیخوره بیدار میشه بهونه میگیره میگم آیه نمیخوره یکم آبمیوه شیر پاستوریزه بهش میدم میخوره. و میخوابه
تلخک چه جوری چه جوری باید بدم بهش؟
خوب باید تلخک بگیرم بدم بهش ولی نمیدونم ضرر نداره ؟
خود ب خود دیگه شیر نخورد
الان۶روزه
شیرخشکیع
اخه این شیرا قوت ندارن
از بعدظهر شروع کردم ندادم بهش ولی تا سه شب تو خاب بهش شیر دادم امشب شب پنجمه دو شبه دیگه شیر نمیدم
یهو قطع کنی بهتره تا کم کم
اول روز رو گرفتم بعد شبو
پسرم ی ذره آسیب ندید
ولی خودم روحی خیلی ضربه خوردم
اول شبو گرفتم
بعد روز
بارها هم شکست خوردم 🙄
اول از ی سینه گرفتم
بعد از ی هفته کلا بهش ندادم رفتم خونه مامانم سرگرمش میکردم خوراکی های مختلف گرفتم ک سیر باشه بیشتر رو پا میخوابید تو روز اصلا اذیت نمیکرد فقط شبا
سه شب اول خیلی اذیت کرد شب ۴ب بعد خودش خوابید و تمام
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.